Menu

Sjællandsserieholdet: Dagbog søndag og mandag fra Tyrkiet

Tekst: Carsten Andersen, seniorkoordinator | www: Anders Karlshøj
13. marts 2019 kl. 07:46

Som vi skrev om her på siden i går er Sjællandsserieholdet i denne uge på træningslejr i Tyrkiet. Spillerne har fået til opgave at lave en dagbog fra turen..

Hermed bringes første del af denne fra Mikkel Green, Martin Jensen og anfører Patrick Nielsen.

Søndag den 10. marts 2019

Vi mødtes i lufthavnen kl. 6.20, hvor vi alle var iklædt vores nye poloer, som Lars fra Globus Wine har hjulpet med at skaffe mod det arbejde truppen udfører hos ham. Flyveturen forløb uden problemer og vi landede i Antalya, hvor Hasan vores guide, ventede på os. Vi blev kørt til hotellet, hvor vi blev indlogeret på værelser ved siden af hinanden. Hurtigt efter vi var kommet på plads på værelserne, tog vi afsted til træning. Under hele turen bliver vi hentet og bragt af en bus der kører os til træningsbanerne. Træningen forløb stille og roligt og det kunne godt mærkes at flyveturen fortsat sad i benene. Træningen gik med lidt kant, opvarmning, skabelonøvelser og til sidste kamp på stor bane. Efter træning var der aftensmad, og derefter var der frit lejde for resten af aftenen.

Mandag den 11. marts 2019

Mandag startede dagen med morgenmad kl 7:30 efterfulgt af morgentræning. Træningen gik med diverse spil, skabelonøvelser og kamp til sidst. Efter træning var der frokost og efterfølgende havde vi en time på egen hånd, hvor de fleste valgte at bade. Hovedparten af holdet var samlet i den indendørs pool, men et par af drengene valgte at gå til havet og bade der. Dagens anden og sidste træning gik med lidt mere taktisk præget spil og lidt mere postionsbestemte øvelser. Efter træningen var der aftensmad og herefter frit lejde. Vi brugte tiden på at spille spil i hotellets spillerum, hvor der er bowling, pool/billiard og diverse arkademaskiner. Derudover blev der også spillet kort inden det var sengetid. Vækkeuret ringer i morgen tirsdag kl. 7.15.